Kundesupport

Vi har bestemt oss for å være best på kundesupport. Det forplikter gjennom å tilrettelegge for ulike kundebehov og alltid være nær kunden. 

Endring i vaner og en rivende utvikling av teknologi har endret kommunikasjonen mellom kunde og leverandør radikalt. Bestillingsløsninger tilrettelagt for web og app blir stadig viktigere. Likevel er behovet for personlig service og rask kontakt med kompetente kundeveiledere avgjørende for å ha fornøyde kunder. 

Vi tilbyr alt fra personlig service til smarte løsninger på web/app

Vi har sett behovene og utviklet smarte og kundetilpassede løsninger for kundedialog. Helt sentralt står personlig service, men vi ser at et stadig økende omfang av kunder ønsker å «hjelpe seg selv». Derfor har vi utviklet bestillingsløsninger som er enkle for deg som kunde å bruke. Videre har vi lagt vekt på å utvikle kundeportaler (Grønt Ansvar) som gjør det mulig for deg som kunde å ha full oversikt over din løsning både i forhold til ordre, økonomi og miljø.

Umbraco CMS Fra MarkedsPartner